Whirlpool laureatem nagrody Superbrands 2018


2017-12-13
Firma Whirlpool została laureatem nagrody Superbrands 2018 w kategorii Elektronika Konsumencka i AGD – sprzęt AGD. O przyznaniu wyróżnienia zadecydowali konsumenci.

Organizacja Superbrands działa na polskim rynku od dwunastu lat. Jest niezależną jednostką promującą wyróżniające się marki. Podczas najnowszej edycji reprezentatywną grupę oceniających stanowiło 10 000 osób, które wzięły pod lupę ponad 2000 marek z różnych segmentów rynku. Najważniejszym z kryteriów branych pod uwagę podczas procesu wyłaniania zwycięzców było przede wszystkim polecanie marki przez jednych użytkowników innym.

 

Marka Whirlpool jest częścią koncernu Whirlpool Corporation, wiodącego na świecie producenta sprzętu gospodarstwa domowego., odnotowującego sprzedaż na poziomie 21 miliardów dolarów rocznie. Od lat ich fabryki opuszczają sprzęty gospodarstwa domowego wyróżniające się wysokim poziomem zaawansowania technicznego, trwałością oraz wyjątkowym designem. Flagową technologią posiadaną przez urządzenia marki Whirlpool jest 6. Zmysł, który gwarantuje doskonałe efekty ich użytkowania.   Nasze produkty po raz kolejny zostały docenione przez najważniejszych krytyków, czyli klientów i z tego jesteśmy szczególnie dumni – mówi Krzysztof Sobula, dyrektor marketingu Whirlpool w Polsce i Krajach Bałtyckich. –  Technologia 6. Zmysł, która chyba najsilniej charakteryzuje urządzenia marki Whirlpool, gwarantuje wygodę i doskonałe efekty przy minimalnym wkładzie pracy użytkownika. Pralka pomoże wybrać program, zmywarka oceni poziom zabrudzenia naczyń, piekarnik zaproponuje temperaturę pieczenia. W odpowiedzi na potrzeby naszych Klientów, tworzymy urządzenia domowe, które sprawiają, że codzienne obowiązki zajmują minimalną ilość czasu i mogą być przyjemnym doświadczeniem.

 

Whirlpool został wyróżniony przez Superbrands wielokrotnie, ostatnio w 2015 w kategorii Wyposażenie Domu – Sprzęt AGD. 




Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

38PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl