Bierz co chcesz! Najszybsze 150 sekund w historii Media Markt


Bierz co chcesz! Najszybsze 150 sekund w historii Media Markt
2013-02-11
Media Markt zaprasza do udziału w nietypowej akcji promocyjnej. Konkurs „Bierz, co chcesz! Najszybsze 150 sekund w historii Media Markt.” pozwoli zwycięzcy zrobić darmowe zakupy marzeń w rekordowo krótkim czasie.

Aby wziąć udział w konkursie, należy w terminie 10 – 17 lutego br. zarejestrować się na stronie www.mediamarkt.pl i w 300 słowach odpowiedzieć na pytanie „Co kupiłbyś w Media Markt w 150 sekund, gdybyś miał nieograniczoną ilość pieniędzy?”. Spośród nadesłanych prac komisja konkursowa wyłoni najciekawszą, najbardziej oryginalną odpowiedź i zaprosi jego autora lub autorkę do udziału w Wielkim Finale, który odbędzie się 20 lutego br. W Media Markt w Warszawie Markach.

Forma i wartość wygranej nagrody będą zależały wyłącznie od samego Finalisty. Jego zadaniem będzie zrobienie zakupów marzeń w ciągu… 150 sekund. Wszystko, co Finalista zdoła w tym czasie zebrać, będzie należało do niego. Warunkiem jest samodzielne przyniesienie produktów na linię mety wyznaczoną na terenie sklepu Media Markt.

Podobna akcja organizowana była już w Hiszpanii dla 100-milionowego klienta, gdzie zwycięzca w ciągu wyznaczonych 120 sekund (w Polsce jest 150 sekund!) stał się właścicielem sprzętu o wartości 28.144 Euro:



http://www.youtube.com/watch?v=D4mpl0yafS4

Konkurs „Bierz co chcesz. Najszybsze 150 sekund w historii Media Markt” to pierwsze tego typu wydarzenie w Polsce. Zwyciezca zostanie wyłoniony 18 lutego, będzie miał zatem przynajmniej jeden dzień, aby dokładnie przemyśleć, które produkty z elektronicznego świata MM chciałby mieć. Wszyscy pracownicy sklepu MM będą wspierać Finalistę swoją wiedzą. Spełnienie czyichś marzeń o najnowszym sprzęcie to dla nas prawdziwa radość - mówi Ewelina Piątek, Marketing Manager sieci Media Markt.

Akcja otrzyma silne wsparcie medialne. Zaplanowano spoty radiowe i telewizyjne oraz działania online. Materiały promujące konkurs pojawią się m.in. w kanałach telewizyjnych TVP 1, TVP 2, MTV, VIVA i Polsat, w stacjach radiowych RMF Maxxx, RMF FM, Radio ZET, ESKA, PR 3 i PR 4, w portalach internetowych onet.pl, youtube.com i wp.pl oraz w serwisach telewizyjnych VoD.pl,  Ipla.tv  i TVNplayer.pl. Za planowanie i zakup kampanii odpowiada Dział Planowania Mediów Media Saturn Holding Polska oraz dom mediowy Universal McCann. Produkcję spotów powierzono Studiu Filmowemu idealideal.

 
Regulamin konkursu dostępny na stronie www.mediamarkt.pl .


 


Media Markt to największy sprzedawca detaliczny artykułów z zakresu elektroniki użytkowej w Europie. Na sukces, jakim cieszy się ta założona w 1979 r. firma, należąca do Media-Saturn-Holding GmbH, składa się szeroki wybór markowych produktów w niskich cenach, kompetentny personel, doskonała obsługa, charakterystyczna reklama oraz zdecentralizowana struktura organizacyjna. Każdy dyrektor marketu jest równocześnie udziałowcem zarządzanego przez siebie sklepu i tym samym odpowiada za ofertę produktową oraz za ustalanie cen towarów, personel i marketing. Obecnie Media Markt posiada 46 sklepów w Polsce, a ponad 700 w 15 krajach Europy i Azji.

Media Markt
www.mediamarkt.pl
Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN  ( press box )



Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

newss.pl
http://newss.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl