Już znalazłeś idealny prezent na święta!


Już znalazłeś idealny prezent na święta!
2009-12-09
Idealny podarunek powinien nie tylko zaskoczyć, ale i zachwycić. Najlepiej, by był funkcjonalny, a przy tym świetnie się prezentował. Powinien pasować do upodobań obdarowywanego, a także do wystroju jego mieszkania. NESCAFÉ® Dolce Gusto® spełnia wszystkie te wymagania.

Na rynku właśnie pojawił się nowy model ekspresu NESCAFÉ® Dolce Gusto® - Melody 2, a do tego limitowana edycja nowoczesnych ekspresów w trzech modnych kolorach POP.

Ekspresy NESCAFÉ® Dolce Gusto® Melody 2 to najnowsza odsłona ekspresów na  kapsułki z kawą NESCAFÉ. Unowocześniono w nich design, zwiększono zbiornik na wodę na 1,5-litrowy, a także ciśnienie do mocy 15 barów. Teraz otrzymasz jeszcze więcej jedwabistej, aromatycznej pianki „cremy" na powierzchni swojej ulubionej kawy. Każdy ekspres posiada także funkcję automatycznego przejścia w stan uśpienia, dzięki której zużycie energii zostało ograniczone do 0,4 W/h.

Przygotowanie kaw i czekolady w ekspresie NESCAFÉ® Dolce Gusto® zajmuje kilkadziesiąt sekund. Wystarczy napełnić łatwo wyjmowany zbiornik wodą, włożyć kapsułkę z wybranym napojem i przesunąć przełącznik. Każdy użytkownik może indywidualnie dozować ilość oraz intensywność napoju wedle swoich preferencji. Po zakończeniu procesu parzenia kawy wystarczy wyjąć zużytą kapsułkę.

Kawiarnia pod choinką?

Ekspres NESCAFÉ® Dolce Gusto® zapewnia wybór kaw jak w kawiarni w Twoim domu! Ten wyjątkowy ekspres ciśnieniowy, w połączeniu z kapsułkami, pozwala błyskawicznie przygotować bogaty asortyment kaw! Do wyboru mamy: aromatyczną Caffè Lungo, intensywną Espresso, Espresso Intenso z jeszcze mocniejszym charakterem, włoską Cappuccino i jej letnią wersję Cappuccino Ice, trójwarstwową Latte Macchiato, delikatną Aroma i pyszną czekoladę. Ponadto, na stronie internetowej www.dolce-gusto.pl można zamówić dwie zupełnie nowe kawy:

  • Latte Macchiato Unsweetened - to spienione mleko, do którego wlano "naparstek" mocnego, intensywnego Espresso. Teraz bez dodatku cukru, specjalnie dla tych, którzy nie słodzą.
  • Mocha - to idealne połączenie aromatycznego espresso, mleka i gorącej czekolady. Pozwól sobie na chwilę słodkiej przyjemności, która umili Ci długie, zimowe wieczory.

Gwiazdka w kolorze POP!

Osobie, która ceni klasykę, elegancję i wysoką jakość otaczających ją przedmiotów podaruj ekspres NESCAFÉ® Dolce Gusto® w jednym z trzech, klasycznych kolorów: czarnym, czerwonym albo fioletowym.

Tym wielbicielom kawy, którzy cenią oryginalny design i śmiałe, zaskakujące kolory proponujemy ekspres NESCAFÉ® Dolce Gusto® w kolorze świeżej limonki, soczystej pomarańczy albo delikatnej lilii. Kolory POP są dostępne w sklepie internetowym www.dolce-gusto.pl. Do każdego ekspresu dołączony jest GRATIS specjalny zestaw powitalny, który zawiera paczkę z 12 kapsułkami NESCAFÉ® Dolce Gusto®.

Wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi ekspresami NESCAFÉ® Dolce Gusto® zapraszamy na stronę www.dolce-gusto.pl, na której znajdują się szczegółowe informacje o kawie i ekspresie. Na stronie internetowej znajduje się także sklep, w którym można kupić atrakcyjne akcesoria m.in. filiżanki w designerskich kształtach, eleganckie stojaki na kapsułki, dzbanki na mleko, łyżeczki do Espresso, Latte Macchiato i Caffé Lungo oraz kapsułki NESCAFÉ® Dolce Gusto®.

Wprowadzenie nowego modelu ekspresu NESCAFÉ® Dolce Gusto® - Melody 2 wsparte jest kampanią reklamową prowadzoną od połowy listopada do końca grudnia w największych stacjach telewizyjnych, wybranych tytułach prasowych, w Internecie, a także na ekranach kin w całym kraju. Kampania wspierana będzie dodatkowo wizualizacjami w holach kinowych. Ponadto, w najważniejszych sieciach detalicznych, w sklepach RTV/AGD i największych hurtowniach Cash&Carry prowadzone są prezentacje nowego rozwiązania połączone z możliwością degustacji (organizowane przez firmę Euro RSCG). Za adaptację spotów telewizyjnych jest odpowiedzialna agencja McCann Erickson Polska. Realizacją projektów materiałów POS zajmuje się agencja Artgraph. Za przygotowanie strategii i kreacji programu CRM dla serwisu www.dolce-gusto.pl odpowiedzialna jest agencja Netizens. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.

Sugerowana cena nowego ekspresu NESCAFÉ® Dolce Gusto® - Melody 2 to 499 zł, z wyjątkiem fioletowego, który z zestawem powitalnym kosztuje 599 zł.




Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl