Łowcy.B w kampanii Media Markt
16 września pod hasłem „Lepiej weź kurs na najniższe ceny” ruszy najnowsza kampania sieci Media Markt z udziałem kabaretu Łowcy.B.
W planowanej do końca roku kampanii reklamowej wyemitowanych zostanie pięć spotów telewizyjnych, wszystkie w wersjach 30 i 15 sekundowych. Spoty wyreżyserował Tomasz Konecki, reżyser m.in. filmów Testosteron i Lejdis.
|
Sieć Media Markt w Polsce po raz pierwszy korzysta z wizerunku celebrities. Kabaret Łowcy.B niemal programowo wpisuje się w styl komunikacji Media Markt. Współpraca z grupą ma mieć charakter długofalowy.Kampanię przygotowała agencja reklamowa Opus B, która w marcu br. przejęła full serwisową obsługę marki Media Mark na polskim rynku. Wcześniej przez ponad 10 lat Media Markt współpracował z wiedeńską agencją Demner, Merlicek & Bergmann.
Połączenie testosteronu, kontrolowanego szaleństwa i ponadczasowej mody na swetry zawowocowało żywiołowymi spotami, które w wyrazisty sposób komunikują przewagi Media Markt – mówi Tomasz Kosiński, Creative Director z agencji reklamowej Opus B.
Współpraca z Kabaretem Łowcy.B jest wynikiem poszukiwań typowo polskich, ale i nowatorskich pomysłów na reklamę, przy czym nie chodzi o sam pomysł zaangażowania kabaretu zamiast aktorów, ale o wykorzystanie niesamowitego potencjału młodych twórców kabaretu i ich osobliwego humoru, bliskiego także samej marce Media Markt – mówi Ewelina Piątek, Manager ds. Marketingu sieci Media Markt.
W ramach kampanii emitowane będą spoty telewizyjne (TVN, TVP, Polsat,) spoty radiowe (PR3, ZET, RMF FM, lokalne stacje radiowe), outdoor, ogłoszenia prasowe, kreacje Internetowe oraz działania ambientowe.
Informacje dodatkowe:
Wioletta Batóg, Rzecznik Prasowy
tel. 022 5171186
e-mail: batog@media-saturn.com
Nadesłał:
Wioletta Batóg
|