Maciej Dowbor w wyścigu ze szczoteczką w nowej kampanii Oral-B
Ruszyła nowa kampania Oral-B, promująca szczoteczki elektryczne jako idealny prezent na Święta dla Niego i dla Niej. Twarzą kampanii został znany dziennikarz i prezenter, Maciej Dowbor, który w specjalnie przygotowanym spocie osobiście przetestował szybkość szczoteczek elektrycznych.
Kampania Oral-B promuje szczoteczki elektryczne jako dużo szybsze i dokładniejsze, niż szczoteczki manualne, a przez to skuteczniejsze w dbaniu o codzienną higienę jamy ustnej. Przekonał się o tym Maciej Dowbor, ambasador Oral-B, który podjął wyzwanie marki i stanął do wyścigu ze szczoteczką elektryczną Oral-B. Wyścig polegał na porównaniu liczby ruchów na minutę wykonywanych przez szczoteczkę elektryczną Oral-B, z liczbą ruchów, jaką może wykonać człowiek używający szczoteczki manualnej. Przebieg i efekt wyścigu jest widoczny w specjalnym spocie telewizyjnym, przygotowanym na potrzeby kampanii. Spot można również obejrzeć na oficjalnym kanale Oral-B Polska na YouTube.
W ramach kampanii w Internecie promowane są również szczoteczki elektryczne z serii Professional Care 700, jako najlepszy świąteczny prezent dla bliskiej osoby. W dwóch spotach video i na banerach reklamowych prezentowane są dwa modele szczoteczki: elegancka czarna dla Niego oraz z końcówką wybielającą dla Niej. Oba modele poleca Maciej Dowbor.
Świąteczna kampania Oral-B prowadzona jest w telewizji, Internecie oraz social media i potrwa
od listopada do Świąt Bożego Narodzenia 2014 r.
Za koncepcję kampanii i jej realizację odpowiadają agencje Interactive Solutions i Publicis. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.
O marce Oral-B
Oral-B jest światowym liderem na wartym ponad 5 miliardów dolarów rynku szczoteczek do zębów. Marka, należąca do koncernu Procter & Gamble, posiada w ofercie szczoteczki elektryczne dla dzieci i dorosłych, produkty do ochrony jamy ustnej oraz produkty do pielęgnacji przestrzeni międzyzębowych, jak nić dentystyczna. Manualne szczoteczki marki Oral-B są wykorzystywane przez dentystów częściej, niż jakakolwiek inna marka w Stanach Zjednoczonych i na wielu innych rynkach.
O Procter & Gamble
Poprzez swoje marki, P&G wspiera blisko 4,6 miliarda ludzi na całym świecie. Firma posiada jedno z najsilniejszych portfolio cieszących się zaufaniem, wysokiej jakości, wiodących marek, takich jak Pampers®, Ariel®, Vizir®, Always®, Olay®, Bonux®, Aussie®, Discreet®, Naturella®, Pantene®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, blend-a-med®, czy Oral-B®, oraz produkty luksusowe jak Hugo Boss®, Lacoste®, Valentino® czy Dolce & Gabbana®. P&G prowadzi działania w w około 75 krajach świata.
Nadesłał:
United PR
|