Media Expert podtrzymuje dynamikę rozwoju


2015-05-05
W kwietniu sieć Media Expert powiększyła się o 7 nowych lokalizacji. Do dyspozycji klientów oddano również 6 elektromarketów po gruntownych remontach. Sieć jest dziś obecna w 297 miastach w całej Polsce.


Media Expert podtrzymuje dynamikę rozwoju. W kwietniu sieć uruchomiła sprzedaż w 7 nowych elektromarketach i 6 gruntownie wyremontowanych. Od początku roku, zasięg sieci powiększył się o 35 lokalizacji. Dziś Media Expert poprzez 349 elektromarketów jest obecna w niemal 300 miastach na terenie całego kraju. „Sukcesywnie rozbudowujemy naszą sieć i nie zwalniamy tempa. Rynek dostrzega ogrom pracy, jaką wkładamy w naszą codzienną działalność i wzmacnianie konkurencyjności. To, co udało nam się dotąd osiągnąć, jest niezwykle budujące i motywujące dla wszystkich pracowników Media Expert.” – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy sieci.

Media Expert skutecznie rywalizuje również na poziomie obsługi klienta.
Przypomnijmy, że w połowie kwietnia ogłoszono wyniki niezależnego audytu Mystery Shopping, przeprowadzonego przez Daymaker w sklepach RTV, AGD i sieciach komputerowych. Mystery Shopping to badanie standardów obsługi poprzez wcielenie się incognito w rolę typowego klienta. Najlepiej oceniono Sony Centre i Media Expert. „W naszych elektromarketach zawsze najważniejszy jest klient. Dokładamy wszelkich starań, aby wyznaczane przez nas standardy budowały pozytywne relacje i przekładały się na satysfakcję z zakupów.” – dodaje Mystkowski.

Lista elektromarketów sieci Media Expert, które zostały uruchomione w kwietniu:
Przemyśl, Brzeg (po remoncie), Będzin, Mysłowice, Jarosław, Środa Wielkopolska, Lubliniec, Dzierżoniów (po remoncie), Jędrzejów (po remoncie), Starogard Gdański, Szamotuły (po remoncie) oraz dwa obiekty w Wejherowie (po remoncie).


Media Expert
www.mediaexpert.pl
więcej informacji z Media Expert



Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

newss.pl
http://newss.pl

Wasze komentarze (4):

  • avatar
    gosiak , 2015-11-28 13:56:11

    No i dobrze, niech się rozwijają. To polska firma w końcu.

  • avatar
    ~zenio, 2015-05-10 14:11:17

    oni nigdy nie spadną, rozną w siłę jak zwykle i coraz głośniej nich.

  • avatar
    ~judzi, 2015-05-07 15:12:18

    Oni to mają hajsu a hajsu, ciągle otwierają nowe sklepy, wykupili konkurencję i zrobili mega zamieszanie w całej Polsce reklamą z Lisowską. Najlepsze że to polska firm ;)

  • avatar
    ~jeden, 2015-05-05 16:14:01

    W Szamotułach ładnie wygląda lokal po remoncie :) Coś słyszałem że ME powoli bedziewchodzic do wiekszych miast...


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl