Na walentynki ruszyła sprzedaż dbającego o serce smartwatcha MyKronoz: ZeRound²ᴴᴿ NATO


Na walentynki ruszyła sprzedaż dbającego o serce smartwatcha MyKronoz: ZeRound²ᴴᴿ NATO
2019-02-14
W sieci RTV Euro AGD ruszyła premierowa sprzedaż smartwatcha, który nie tylko pomaga zadbać o naszą formę, ale też zdrowie.


14.02.2019 | Informacja prasowa | MyKronoz


Na walentynki ruszyła sprzedaż dbającego o serce smartwatcha MyKronoz: ZeRound²ᴴᴿ NATO

W sieci RTV Euro AGD ruszyła premierowa sprzedaż smartwatcha, który nie tylko pomaga zadbać o naszą formę, ale też zdrowie.

Sieć sklepów RTV Euro AGD wprowadziła właśnie do sprzedaży smartwatch ZeRound²ᴴᴿ NATO szwajcarskiej firmy MyKronoz. Urządzenie może pochwalić się pojemną baterią 260 mAh, znaczną ilością pamięci RAM (64 MB) oraz czytelnym ekranem 1,22" o rozdzielczości 240 x 204 pikseli. Podobnie jak kilka innych modeli MyKronoz, także i ten wyposażono w monitoring pracy serca. Pozwala to osobom mającym problemy z układem krążenia sprawdzić podstawowe parametry pracy serca. Rozwiązanie docenią również amatorzy biegania.

To co charakterystyczne dla omawianej wersji urządzenia to jej pasek. Nietypowa kolorystyka, łącząca niebieski, biały i delikatny róż wyróżnia urządzenie w tłumie innych smartwatchy. MyKronoz ZeRound²ᴴᴿ NATO potrafi m.in. mierzyć liczbę przebytych kroków, określić ile użytkownik spalił kalorii czy, w razie potrzeby, przypomnieć o ważnym spotkaniu, przekazać powiadomienie o mailu lub wiadomości na Facebooku. Podobnie jak ZeRound²ᴴᴿ Premium, nowy model jest odpowny na kurz i zalania (IP67).

Smartwatch MyKronoz ZeRound²ᴴᴿ NATO jest dostępny w RTV Euro AGD w cenie  399 zł.

Specyfikacja:


  • Bluetooth: 4.0 BLE + 3.0
  • Wymiary [mm]: 45 x 12 mm
  • Masa [g]: 53
  • Ekran: średnica 1,22", rozdzielczość: 240 x 204
  • Czas pracy na baterii: do 3 dni
  • Pojemność baterii 260 mAh
  • Odporność: certyfikat IP67
  • Współpracuje z systemami: Android 5.0 lub nowszy / iOS 8 lub nowszy



Źródło: Entrymedia, MyKronoz

###

O MyKronoz

MyKronoz jest producentem akcesoriów mobilnych, skierowanych w szczególności do osób aktywnych i tych, które cenią sobie wygodę i zdigitalizowany styl życia. Firma zadebiutowała w 2012 roku na szwajcarskim rynku i od tego czasu wciąż zaskakuje nowymi propozycjami, które za cel mają usprawnienie życia swoich klientów na całym świecie.

Wychodząc naprzeciw rozwijającemu się rynkowi, który tworzy ogromne zapotrzebowanie na świeże i ciekawe projekty, MyKronoz łączy innowacyjne technologie z ciekawym wyglądem i najwyższą jakością wykonania, owocując technologią, którą można nosić na sobie.

Więcej informacji na www.mykronoz.com oraz FB


 

Piotr Poniecki

tel. 666 879 779

piotr.poniecki@entrymedia.pl

 












Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Entrymedia

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl