Najważniejszy jest klient!


2014-01-22
TERMISIL, marka własna polskiego producenta naczyń ze szkła borokrzemowego - Huty Szkła Wołomin S.A., po raz kolejny udowadnia swoje zaangażowanie w dążeniu do uzyskania pozycji lidera w produkcji wyrobów ze szkła żaroodpornego. TERMISIL otrzymał certyfikat zgodności z międzynarodową normę ISO 9001 – norma ta określa  szereg wymagań, jakie musi spełniać system zarządzania jakością w danym przedsiębiorstwie czy organizacji.

Certyfikat ten przyznawany przez Międzynarodową Organizację Normalizacyjną to obecnie standard akceptowany i rozpoznawany na całym świecie. Przyznany hucie Certyfikat ISO 9001 jest bardzo istotny nie tylko z punktu widzenia pracowników i zarządu przedsiębiorstwa, ale również z punktu widzenia konsumenta. Nakłada on bowiem na firmę, która się nim posługuje obowiązek m.in. dokonywania systematycznych pomiarów zadowolenia klienta, wyrobów, czy procesów technologicznych. Wszystkie wymagania są szczegółowo opisane i uwzględniają kilka zasad jakości m.in.:
- zorientowanie na klienta (pozycja firmy na rynku zależy od jej klientów);
- zaangażowanie ludzi (najcenniejszym dobrem firmy są ludzie);
- ciągłe doskonalenie (stałym celem firmy jest bowiem ciągłe doskonalenie realizowanych w niej procesów);
- wzajemne korzyści w stosunkach z dostawcami (tworzenie wzajemnie korzystnych stosunków z dostawcami materiałów i usług stanowi dla organizacji gwarancję wysokiej jakości).

„Zależy nam na satysfakcji naszych klientów, dlatego nieustannie podnosimy jakość naszych produktów i usług. Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001, który otrzymaliśmy, to potwierdzenie naszych działań. Wdrożyliśmy najwyższe standardy procesu wytwarzania wyrobu oraz obsługi klienta. A wszystko po to, by nasi klienci cieszyli się produktami najwyższej jakości.” – podkreśla Angelika Fedrowicz Burcon- Dyrektor Marketingu TERMISIL Huta Szkła Wołomin SA.

Normę tę mogą stosować wszystkie organizacje, niezależnie od ich wielkości i rodzaju. Ukierunkowana jest ona na zrozumienie i spełnienie wymagań klienta, a więc określonych potrzeb względem wyrobów danej organizacji, przyjęcie podejścia procesowego, dostarczanie wyników skuteczności procesów oraz ich ciągłe doskonalenie, w oparciu o obiektywne pomiary. Dla konsumentów oznacza to, że dostarczane są im produkty i usługi na najwyższym poziomie, wytworzone przy maksymalnej dbałości o każdy szczegół. Huta zyskuje, ponieważ ciągły rozwój pozwala doskonalić pracę na każdym szczeblu działalności. Certyfikat potwierdza również, że decyzje podejmowane w przedsiębiorstwie opierają się na głębokiej i logicznej analizie.



Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Arni

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl