Naprawy pogwarancyjne od MediaMarkt z nagrodą Debiut Retail 2024 OLX!


2024-04-09
MediaMarkt zwycięzcą w konkursie Liderzy Sprzedaży OLX 2024 w kategorii Debiut Retail. Marka otrzymała statuetkę za usługę napraw pogwarancyjnych.

OLX, z którym MediaMarkt współpracuje od 2023 roku, jest dla retailera elektroniki użytkowej dodatkowym kanałem dotarcia do klienta, natomiast platforma sprzedażowa zyskuje zgodną z trendami konsumenckimi usługę. Choć jest to debiut usług MediaMarkt na platformie OLX, to usługi te funkcjonują od dawna. Są cenione przez klientów oraz pozytywnie wpływają na środowisko.

Wyróżnienie od OLX pokazuje, że zrównoważone usługi MediaMarkt są ważne zarówno dla naszych partnerów jak i klientów. Dziękujemy OLX za przyznanie nagrody właśnie naszym naprawom pogwarancyjnym. Odkąd jesteśmy na platformie OLX, usługa cieszy się jeszcze większym zainteresowaniem, co oznacza, że rośnie ekologiczna świadomość klientów, którym tą ofertą wychodzimy naprzeciw. Jestem przekonana, że ten trend się utrzyma - mówi Karolina Fijolek-Gajewska, Dyrektorka Usług w MediaMarkt Polska.

– Rynek re-commerce, którego OLX jest liderem w Polsce, ma swój początek w ekonomii cyrkularnej, w drugim obiegu przedmiotów, w sytuacji, kiedy nadajemy im nowe życie poprzez ich odnowienie, naprawę albo sprzedaż do drugiej ręki. Obecnie, w czasach kiedy coraz bardziej zwracamy uwagę na ekologię i odpowiedzialność społeczną, ten trend ogromnie zyskuje na znaczeniu  – mówi Paweł Świderski, dyrektor ds. operacyjnych OLX. - Zaufanie takich marek jak MediaMarkt to dowód, że promując ideę zrównoważonego rozwoju i wspierając biznesy o możliwość rozszerzania swojej oferty o produkty z drugiego obiegu, jako platforma idziemy we właściwym kierunku.

Naprawy pogwarancyjne w MediaMarkt należą do katalogu usług zrównoważonych, na które marka nieustannie kładzie nacisk. Uszkodzony smartfon czy tablet można przynieść do sklepu, drobne sprzęty przekazać kurierowi, a profesjonalny serwis większego AGD – telewizora, lodówki czy pralki –  zamówić do domu.

W MediaMarkt mocno stawiamy na takie usługi. Oprócz napraw pogwarancyjnych, dzięki którym  przedłużamy życie produktów, oferujemy odkup używanych urządzeń, możliwość oddania elektroodpadów (nie tylko przy zakupie nowego sprzętu) czy zabezpieczenie ekranu urządzenia przenośnego przed uszkodzeniem specjalną folią. Działania związane z ochroną środowiska są dla nas kluczowe, dlatego cały czas je rozwijamy – mówi Karolina Fijołek-Gajewska.

Nagroda powędrowała do rąk przedstawicieli MediaMarkt – Adama Bałabana, Bartosza Dmowskiego i Roberta Dzwonkiewicza.

Wszystkie produkty i usługi wspierające ochronę środowiska oraz inne działania związane ze zrównoważonym rozwojem, MediaMarkt skupia pod hasłem BetterWay, którego idea jest drogowskazem marki. Produkty oznaczane są w sklepie internetowym zielonym logo.




Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KD

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl