NEO24.PL i Hestia ubezpieczają zakupy on-line
NEO24.PL wprowadza kolejne udogodnienia dla klientów! Sklep proponuje dwa nowe rozwiązania umożliwiające przedłużenie gwarancji producenta lub ubezpieczenie zakupionego sprzętu. Obie usługi dostępne są dla konsumentów odbierających przesyłkę za pośrednictwem jednego z Punktów Wydań Osobistych.
Tuż po uruchomieniu usługi Paczkomaty 24/7, dzięki której klienci mogą sami decydować o porze i miejscu odbioru przesyłki, NEO24.PL wprowadza dalsze udogodnienia, tym razem skierowane do osób korzystających z Punktów Wydań Osobistych.
Dzięki Przedłużonej Gwarancji (na rok, dwa lub trzy lata) klienci chronią zakupione przez siebie produkty znacznie dłużej niż wskazuje na to gwarancja producenta. Przedłużoną gwarancję można uzyskać do 60 dni od daty zakupu sprzętu w PWO.
Dodatkowo, dzięki umowie z Grupą Ergo Hestia, NEO24.PL oferuje klientom całkowitą ochronę zakupionych produktów. Wybór pełnego zakresu usług gwarantuje klientom ubezpieczenie towaru od niebezpiecznych wypadków, np. zalania czy upadku z wysokości.
– NEO24.PL współpracuje z najbardziej znanymi i cenionymi markami. W naszych działaniach, m. in. poprzez „Przedłużoną gwarancję”, staramy się wyjść poza schemat funkcjonowania tradycyjnych e-biznesów. Wprowadzane udogodnienia mają na celu kompleksowe zabezpieczenie klienta przed możliwymi nieprzyjemnościami związanymi z codziennym użytkowaniem sprzętu. Dzięki takim rozwiązaniom mamy pewność, że konsument kupujący w NEO24.PL, oprócz produktu w niezwykle atrakcyjnej cenie, otrzyma ofertę usług na europejskim poziomie – mówi Maciej Idzikowski, Prezes Zarządu NEO24.PL.
Nowa oferta NEO24.PL wiąże się z sukcesywnym rozwojem sklepu i systematycznie wprowadzaną rozbudową zakresu usług.
Więcej szczegółów dostępnych jest pod adresem: http://www.neo24.pl/przedluzona-gwarancja.html.
Sklep internetowy NEO24.PL istnieje na polskim rynku usług internetowych od 2006 roku. Od samego początku sklep sukcesywnie rozwija ofertę starając się wychodzić naprzeciw potrzebom klientów. NEO24.PL umożliwia wybór spośród niemal 14 tys. towarów wiodących światowych producentów. Do lutego 2010 roku zrealizował ponad 300 tys. zamówień, a prowadzone przez specjalistów badania wewnętrzne wskazują, że wraz z doskonaleniem jakości obsługi rośnie grono stałych klientów.
Za główny cel NEO24.PL postawił sobie dostarczenie produktów wysokiej jakości, w wyjątkowo atrakcyjnych cenach i możliwie najkrótszym terminie. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych systemów zarządzania informacją oraz obserwacjom światowych trendów, udało się maksymalnie obniżyć koszty obsługi sprzedażowej. To dzięki temu NEO24.PL oferuje towary w tak okazyjnych cenach.
Jednocześnie liczący obecnie ponad 90 osób zespół NEO24.PL stale doskonali umiejętności w zakresie obsługi oraz pogłębia swoją wiedzę na temat nowoczesnych rozwiązań stosowanych w produktach AGD, RTV i IT tak, aby móc zawsze służyć fachową pomocą.
Nadesłał:
A-T-W
|