NEONET z Gwiazdą Jakości Obsługi 2016
Ogólnopolska sieć salonów sprzedaży i jeden z liderów rynku AGD, RTV, IT – Grupa NEONET – po raz szósty nagrodzona za jakość obsługi. Tegoroczne wyróżnienie jest nie tylko potwierdzeniem wysokich standardów usług w całej sieci, ale przede wszystkim – odzwierciedleniem satysfakcji klientów.
Polski Program Jakość Obsługi od lat bada standardy usług firm w całym kraju, nobilitując najlepsze z nich prestiżowym wyróżnieniem - Gwiazdą Jakości Obsługi. To nie kto inny jak właśnie konsumenci stale oceniają firmy. Wystawiając opinię, dzielą się z innymi klientami swoim doświadczeniem zakupowym. Rekomendują bądź odradzają usługi danej firmy, a ich oceny mają realny wpływ nie tylko na zmianę standardów obsługi w kraju, ale też na wybór przedsiębiorstw najbardziej przyjaznych konsumentom.
|
- Gwiazdorska jakość obsługi wyróżnia NEONET spośród konkurencji tym, że z uwagą słuchamy opinii klientów i liczymy się z ich zdaniem. Opinie bywają różne i nie zawsze są pozytywne, ale zarówno jedne jak i drugie pozwalają nam poprawiać standardy obsługi i jeszcze lepiej dbać o doświadczenie zakupowe klientów - podsumowuje Katarzyna Maciaszczyk-Sobolewska, brand manager Grupy NEONET.
***
Grupa NEONET jest jednym z liderów rynku AGD, RTV, IT, akcesoria i multimedia. Powstała w 1991 roku w Polsce i obecnie skupia sieć blisko 300 salonów sprzedaży w całym kraju. Oferuje najwyższej klasy markowe produkty zarówno w swoich sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie internetowym www.neonet.pl. Misją Grupy NEONET jest, by Klienci dokonali najlepszego dla siebie wyboru sprzętu RTV, AGD i IT oraz mogli w pełni cieszyć się jego funkcjonalnością. Wysoki poziom usług i zaufanie Klientów przyniosły Grupie NEONET wiele znaczących nagród i wyróżnień, m.in.: Gwiazda Jakości Obsługi, Laur Klienta i Konsumenta czy tytuł Created in Poland Superbrands. W 2016 roku NEONET dołączył do międzynarodowej grupy zakupowej E-Square.
Nadesłał:
NEONET
|