Nowy program lojalnościowy GROHE SMART
Firma Grohe, światowy lider produkujący najwyższej jakości armaturę łazienkową, kuchenną oraz systemy instalacyjne do WC, wprowadza nowy program lojalnościowy „GROHE SMART”, skierowany do firm instalacyjnych w branży sanitarnej.
Program GROHE SMART powstał, by podtrzymywać ścisły i regularny kontakt z gronem profesjonalistów branży sanitarnej oraz wynagrodzić ich lojalność i zaufanie wobec marki. Głównym założeniem programu jest zbieranie punktów za każdy zakupiony produkt z oferty GROHE, które można wymieniać na atrakcyjne nagrody. Punkty mogą zbierać nie tylko właściciele firm, ale również pojedynczy pracownicy na wspólne konto firmowe. Uczestnictwo w programie gwarantuje również otrzymywanie najświeższych informacji dotyczących nowych produktów GROHE, ofert promocyjnych, zaproszeń na szkolenia (także e-learningowe) oraz prezentacje.
Dołączenie do programu jest niezwykle proste: wystarczy zarejestrować się na stronie www.grohesmart.com. Aby ułatwić korzystanie z programu lojalnościowego oraz umożliwić dostęp do konta praktycznie z każdego miejsca, firma GROHE przygotowała darmową aplikację GROHE SMART Reader, dostępną na urządzeniach z system iOS (Apple Store) oraz Android (Google Play).
Punkty dodawane są do konta za zakup produktów firmy GROHE. Wystarczy wpisać na stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej indywidualny kod UPI produktu lub zeskanować aparatem w smartfonie bądź tablecie kod QR, który znajduje się na każdej etykiecie na opakowaniu produktu. Dzięki temu zakup zostanie zarejestrowany, a punkty zapisane na koncie użytkownika. Zebrane punkty GROHE SMART można wymienić atrakcyjne nagrody, przydatne zarówno w codziennej pracy, jak i w domu. Członkostwo w programie GROHE SMART jest bezpłatne.
Szczegółowe informacje dotyczące programu, wpisywania kodów oraz puli nagród dostępne są na stronie http://www.grohesmart.com/.
Nadesłał:
ogilvypr
|