POS - Innowacje produktowe
Do wybranych sklepów w dużych centrach handlowych w wielu miastach trafiły właśnie interaktywne eskpozytory Amiki. Są to umieszczone na stojakach ekrany dotykowe, które znamy chociażby z tabletów i smartfonów. Urządzenia te powstały i zostały zainstalowane w punktach sprzedaży z myślą o tej części konsumentów, którzy na zakupy sprzętu AGD wybierają się do tradycyjnych sklepów. Można się z nich dowiedzieć o innowacjach produktowych.
Innowacyjne rozwiązania w kuchni, jakie Amica przedstawia za pośrednictwem ekspozytorów, z pewnością zainteresują również pozostałych konsumentów – tych, którzy z różnych względów preferują zakupy w sklepach internetowych. Każdemu klientowi przyda się bowiem garść niezbędnych informacji, dzięki którym może poznać tajemnice przewagi konkurencyjnej, jakie kryją się we wnętrzu sprzętu grzejnego.
|
Sprzęt grzejny jest bowiem szczególnym powodem do dumy dla producenta z Wronek – właściciela najbardziej znanej i jednej z najcenniejszych polskich marek. Amica we wszystkich kategoriach oferowanych urządzeń zadbała o to, żeby innowacje połączyć z nowoczesnym wzornictwem i niezawodnością.
Piekarniki z linii Zen, Integra czy Amica Fusion to obecnie ścisła światowa czołówka. Docenili je nie tylko rodzimi konsumenci, ale także międzynarodowi eksperci. Warto zatem przypomnieć, że piekarnik z linii Integra zdobył wyróżnienie red rot honourable mention 2011, a piekarnik Zen – red dot best of the best 2012. A przecież wzornictwo, nawet najwyższej światowej klasy, to w produktach Amiki tylko część innowacji.
Z systemem Aqualytic czyszczenie komory piekarnika jest łatwe i szybkie. Ta innowacja przenosi użytkowników piekarników Amica do zupełnie innej epoki. Dzięki supergładkiej strukturze emalii AquaRealEase wystarczy wlać na dno piekarnika pół litra wody, ustawić temperaturę na 90 stopni C i 30 minut lub nalać wodę i włączyć funkcję Clean; następnie przetrzeć wilgotna szmatką lub gąbką, by uzyskać lśniącą, wolną od zabrudzeń powierzchnię.
Ekspozytor przedstawi również system OptiGas – innowacyjny system optymalizacji spalania gazu zastosowanym w płytach gazowych i kuchniach Amica, który dostosowuje płomień do wielkości garnka, dzięki czemu zużycie paliwa zostało zmniejszone o 12%, a więc można sporo zaoszczędzić.
Konsumenci dowiedzą się także o innowacji Plug&Play zastosowanej w płycie indukcyjnej – pierwszej w Polsce zasilanej z gniazda 230 V, a więc takiego, jakie są dostępne w każdym gospodarstwie domowym. Dzięki temu rozwiązaniu najnowocześniejszy sprzęt marki Amica jest dostępny dla wszystkich, a nie tylko wybrańców.
Dzięki ekspozytorowi można dowiedzieć się również, że na portalu YouTube można obejrzeć filmy nie tylko o wspomnianych wyżej innowacjach, ale też innych – np. sterowaniu I-Cook Timer, które łączy zaawansowaną technologię z intuicyjną obsługą piekarnika.
Amica kieruje swoją ofertę do konsumentów ceniących jakość, nowoczesne wzornictwo oraz ekologiczne podejście. Ekspozytory umieszczone w sklepach, w pobliżu sprzętu grzejnego, przenoszą ich w świat nie tyle wirtualny, co futurystyczny, to znaczy taki, który pokazuje przyszłość dostępną już dziś w postaci innowacyjnych rozwiązań.
Amica
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)