SPACELAB - pierwszy w Europie akcelerator sprzedaży detalicznej elektroniki użytkowej


2015-09-04
Największy w Europie sprzedawca elektroniki użytkowej inwestuje w nowe firmy, rozpoczynające działalność w którymkolwiek z obszarów jego aktywności rynkowej – począwszy od aplikacji logistycznych, na innowacyjnych gadżetach skończywszy.
  • Założyciele start-up’ów mogą liczyć nie tylko na wsparcie finansowe – do ich dyspozycji jest również cała sieć Media-Saturn oraz jej partnerzy handlowi, a także 20-tygodniowy program treningowy, który stworzy podstawy pod następne etapy rozwoju.
  • Partnerami SPACELAB są firmy: Ernst & Young, Serviceplan, Barkawi Management Consultants i PAYBACK


 W ramach SPACELAB Media-Saturn, będąca spółką-matką dla Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o., uruchamia pierwszy akcelerator sprzedaży detalicznej elektroniki użytkowej w Europie. SPACELAB inwestuje w nowe firmy i oferuje im przez okres 20 tygodni możliwość dalszego rozwoju ich produktów lub usług w zakresie strategii, marketingu, sprzedaży, infrastruktury itd..

W ramach SPACELAB eksperci od zarządzania firmy Media-Saturn, wraz z partnerami SPACELAB z dziedzin przemysłu i doradztwa, zapewniają wsparcie podczas warsztatów i w zakresie mentoringu. Wiemy, że istnieją w świecie handlu detalicznego elektroniką użytkową liczni żądni sukcesu przedsiębiorcy, mający wspaniałe pomysły - wyjaśnia Martin Sinner, sam będący założycielem idealo i zarządzający Electronic Online Group i SPACELAB w Media-Saturn. SPACELAB działa jak nowy typ szkoły biznesu dla młodych przedsiębiorców, którym  pomagamy uruchomić kolejny etap rozwoju  firmy. Zamiast w sali wykładowej, zajęcia realizowane są po prostu w "prawdziwych realiach życia" w SPACELAB.

Warunkiem uczestnictwa w akceleratorze SPACELAB jest minimalnie opłacalny  biznesplan, kompletny zespół założycielski oraz znaczenie dla rynku elektroniki użytkowej. W ramach programu przedsiębiorcy mogą skorzystać z fachowej porady i pomocy całej sieci Media-Saturn - od finansów i planowania (Ernst & Young), strategii marketingowej (Serviceplan) i zarządzania łańcuchem dostaw (Barkawi Management Consultants) poprzez know-how w zakresie katalogowania produktów w handlu detalicznym (Media-Saturn), aż po pakiety lojalnościowe dla klientów (PAYBACK). Uważamy, że założyciele firm sami bardzo dobrze wiedzą,  jakie elementy w ich organizacji należy tak wyregulować, aby firma odnosiła większe sukcesy - mówi Sinner. - U nas otrzymują możliwie najlepsze narzędzia do tej operacji, a także jednego z  najsilniejszych międzynarodowych  partnerów - Media-Saturn. Pierwszy program SPACELAB (zwany "partia") zostanie uruchomiony w połowie listopada 2015 r. Wnioski o przyjęcie do programu można składać od połowy sierpnia do połowy października. Więcej informacji dostępnych jest na stronie internetowej www.ms-spacelab.com , gdzie również można  złożyć wniosek.

Media SATURN
Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN  ( press box )




Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

newss.pl
http://newss.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl