Czwartek, 2024-04-18 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:

Sony rozszerza ofertę o 98-calowy profesjonalny monitor Bravia - FW-BZ53L -
Nowy monitor łączy w sobie antyodblaskową powierzchnię z wyjątkową jakością obrazu i wysoką jasnością.

Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii. Prezenty od 120 do 1 570 zł
Z początkiem maja rozpoczyna się okres komunijny, dlatego już w kwietniu wielu Polaków zastanawia się, jaki prezent wybrać z tej okazji dla dziecka. Ponad połowa Polaków na prezent z okazji komunii przeznaczy ponad 300 zł.
Wyszukiwarka:
Serwisy tematyczne Archnews
Spis serwisów tematycznych Archnews >>
Tanie i łatwe kredyty
- kredyty dla zadłużonych
- kredyty bez BIK
- kredyty na spłatę komornika
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Nowe urządzenia audio Axis: głośniki z wyświetlaczem i zaawansowana analityka dźwięku
Axis Communications rozszerza portfolio rozwiązań audio o dwa innowacyjne rozwiązania: sieciowe głośniki z wbudowanym wyświetlaczem oraz inteligentną analizę dźwięku opartą na sztucznej inteligencji – AXIS Sound Detection – Audio Analytics.
Start kampanii MediaMarkt "Back to School/Deal2025" - odważnie, autentycznie, w rytmie Gen Z
MediaMarkt rozpoczyna nową kampanię „Back to School/Deal 2025”, wchodząc w najgorętszy okres sprzedażowy drugiej połowy roku.
Premiera Cecotec Twist&Ice 2600. Mrożone napoje slushie w domowym zaciszu
Cecotec Twist&Ice 2600 to kompaktowe urządzenie do przygotowywania mrożonych napojów typu slushie. Sześć trybów pracy umożliwia przygotowanie również kawy frappé czy drinków. Posiada wbudowany kompresor chłodzący i moc 220 W, a wykonanie deseru możliwe jest nawet w 15 minut.
Najczęściej czytane artykuły:
Nowe urządzenia audio Axis: głośniki z wyświetlaczem i zaawansowana analityka dźwięku
Axis Communications rozszerza portfolio rozwiązań audio o dwa innowacyjne rozwiązania: sieciowe głośniki z wbudowanym wyświetlaczem oraz inteligentną analizę dźwięku opartą na sztucznej inteligencji – AXIS Sound Detection – Audio Analytics.
Start kampanii MediaMarkt "Back to School/Deal2025" - odważnie, autentycznie, w rytmie Gen Z
MediaMarkt rozpoczyna nową kampanię „Back to School/Deal 2025”, wchodząc w najgorętszy okres sprzedażowy drugiej połowy roku.