Czwartek, 2024-10-10 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:

Strado LED XS – innowacyjne oświetlenie drogowe od Lena Lighting
W ofercie Lena Lighting pojawiła się kolejna linia opraw drogowych - Strado LED XS. Produkty te zaskakują znakomitymi parametrami oraz niezwykłą trwałością.
Marzenia się spełniają – dynamiczny rozwój Dreame
Powstała w 2017 r. marka umiejętnie rozszerza swoje portfolio produktowe oraz podbija kolejne rynki, a w Polsce wyznacza trendy.
Wyszukiwarka:
Serwisy tematyczne Archnews
Spis serwisów tematycznych Archnews >>
Tanie i łatwe kredyty
- kredyty dla zadłużonych
- kredyty bez BIK
- kredyty na spłatę komornika
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Nowe urządzenia audio Axis: głośniki z wyświetlaczem i zaawansowana analityka dźwięku
Axis Communications rozszerza portfolio rozwiązań audio o dwa innowacyjne rozwiązania: sieciowe głośniki z wbudowanym wyświetlaczem oraz inteligentną analizę dźwięku opartą na sztucznej inteligencji – AXIS Sound Detection – Audio Analytics.
Start kampanii MediaMarkt "Back to School/Deal2025" - odważnie, autentycznie, w rytmie Gen Z
MediaMarkt rozpoczyna nową kampanię „Back to School/Deal 2025”, wchodząc w najgorętszy okres sprzedażowy drugiej połowy roku.
Premiera Cecotec Twist&Ice 2600. Mrożone napoje slushie w domowym zaciszu
Cecotec Twist&Ice 2600 to kompaktowe urządzenie do przygotowywania mrożonych napojów typu slushie. Sześć trybów pracy umożliwia przygotowanie również kawy frappé czy drinków. Posiada wbudowany kompresor chłodzący i moc 220 W, a wykonanie deseru możliwe jest nawet w 15 minut.
Najczęściej czytane artykuły:
Nowe urządzenia audio Axis: głośniki z wyświetlaczem i zaawansowana analityka dźwięku
Axis Communications rozszerza portfolio rozwiązań audio o dwa innowacyjne rozwiązania: sieciowe głośniki z wbudowanym wyświetlaczem oraz inteligentną analizę dźwięku opartą na sztucznej inteligencji – AXIS Sound Detection – Audio Analytics.
Start kampanii MediaMarkt "Back to School/Deal2025" - odważnie, autentycznie, w rytmie Gen Z
MediaMarkt rozpoczyna nową kampanię „Back to School/Deal 2025”, wchodząc w najgorętszy okres sprzedażowy drugiej połowy roku.