Środa, 2021-01-27 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:

Jak wybrać odpowiedni telewizor do salonu
Telewizory w dzisiejszych czasach coraz częściej służą jako centrum rozrywki – telewizja internetowa, współpraca z konsolami do gier, asystent głosowy, przeglądanie treści na podłączonych serwerach NAS – to tylko część funkcjonalności, które oferują współczesne urządzenia TV.

Po sprzęt elektroniczny do sklepów stacjonarnych
W czasie nauki i pracy zdalnej urządzania elektroniczne są niezbędne w każdym domu.
Wyszukiwarka:
Serwisy tematyczne Archnews
Spis serwisów tematycznych Archnews >>
Tanie i łatwe kredyty
- kredyty dla zadłużonych
- kredyty bez BIK
- kredyty na spłatę komornika
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Nowe urządzenia audio Axis: głośniki z wyświetlaczem i zaawansowana analityka dźwięku
Axis Communications rozszerza portfolio rozwiązań audio o dwa innowacyjne rozwiązania: sieciowe głośniki z wbudowanym wyświetlaczem oraz inteligentną analizę dźwięku opartą na sztucznej inteligencji – AXIS Sound Detection – Audio Analytics.
Start kampanii MediaMarkt "Back to School/Deal2025" - odważnie, autentycznie, w rytmie Gen Z
MediaMarkt rozpoczyna nową kampanię „Back to School/Deal 2025”, wchodząc w najgorętszy okres sprzedażowy drugiej połowy roku.
Premiera Cecotec Twist&Ice 2600. Mrożone napoje slushie w domowym zaciszu
Cecotec Twist&Ice 2600 to kompaktowe urządzenie do przygotowywania mrożonych napojów typu slushie. Sześć trybów pracy umożliwia przygotowanie również kawy frappé czy drinków. Posiada wbudowany kompresor chłodzący i moc 220 W, a wykonanie deseru możliwe jest nawet w 15 minut.
Najczęściej czytane artykuły:
Nowe urządzenia audio Axis: głośniki z wyświetlaczem i zaawansowana analityka dźwięku
Axis Communications rozszerza portfolio rozwiązań audio o dwa innowacyjne rozwiązania: sieciowe głośniki z wbudowanym wyświetlaczem oraz inteligentną analizę dźwięku opartą na sztucznej inteligencji – AXIS Sound Detection – Audio Analytics.
Start kampanii MediaMarkt "Back to School/Deal2025" - odważnie, autentycznie, w rytmie Gen Z
MediaMarkt rozpoczyna nową kampanię „Back to School/Deal 2025”, wchodząc w najgorętszy okres sprzedażowy drugiej połowy roku.