Środa, 2022-03-23 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:

OKI na targach RemaDays 2022
Na tegorocznych targach RemaDays 2022, które odbywają się w dniach 23-25 marca w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie, firma OKI Europe wraz z partnerami zaprezentuje swoje nagradzane rozwiązania z białym tonerem z serii Pro dedykowane branży wydruków profesjonalnych i graphic arts.

PR9BK - piosenka jest dobra na wszystko!
Model PR9BK to doskonałe rozwiązanie dla każdego miłośnika muzyki podczas prac w przydomowym ogródku lub wypoczynku nad jeziorem.
Wyszukiwarka:
Serwisy tematyczne Archnews
Spis serwisów tematycznych Archnews >>
Tanie i łatwe kredyty
- kredyty dla zadłużonych
- kredyty bez BIK
- kredyty na spłatę komornika
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Nowe urządzenia audio Axis: głośniki z wyświetlaczem i zaawansowana analityka dźwięku
Axis Communications rozszerza portfolio rozwiązań audio o dwa innowacyjne rozwiązania: sieciowe głośniki z wbudowanym wyświetlaczem oraz inteligentną analizę dźwięku opartą na sztucznej inteligencji – AXIS Sound Detection – Audio Analytics.
Start kampanii MediaMarkt "Back to School/Deal2025" - odważnie, autentycznie, w rytmie Gen Z
MediaMarkt rozpoczyna nową kampanię „Back to School/Deal 2025”, wchodząc w najgorętszy okres sprzedażowy drugiej połowy roku.
Premiera Cecotec Twist&Ice 2600. Mrożone napoje slushie w domowym zaciszu
Cecotec Twist&Ice 2600 to kompaktowe urządzenie do przygotowywania mrożonych napojów typu slushie. Sześć trybów pracy umożliwia przygotowanie również kawy frappé czy drinków. Posiada wbudowany kompresor chłodzący i moc 220 W, a wykonanie deseru możliwe jest nawet w 15 minut.
Najczęściej czytane artykuły:
Nowe urządzenia audio Axis: głośniki z wyświetlaczem i zaawansowana analityka dźwięku
Axis Communications rozszerza portfolio rozwiązań audio o dwa innowacyjne rozwiązania: sieciowe głośniki z wbudowanym wyświetlaczem oraz inteligentną analizę dźwięku opartą na sztucznej inteligencji – AXIS Sound Detection – Audio Analytics.
Start kampanii MediaMarkt "Back to School/Deal2025" - odważnie, autentycznie, w rytmie Gen Z
MediaMarkt rozpoczyna nową kampanię „Back to School/Deal 2025”, wchodząc w najgorętszy okres sprzedażowy drugiej połowy roku.