Wtorek, 2021-06-22 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:

Dzień Ojca 2021: Prezent dla każdego TATY!
Dzień Ojca to dobra okazja, aby pokazać Twojemu Tacie, jak wiele dla Ciebie znaczy.

3 modele smartwatchy, które podkreślą charakter Twojego taty
Co roku 23 czerwca obchodzimy Dzień Ojca. Nieważne, jaki prezent kupisz ważne, by sprawić tacie przyjemność. Są jednak upominki, które szczególnie przypadają do serca obdarowanym osobom i powodują uśmiech na twarzy. Bez wątpienia jednym z takich prezentów jest zegarek
Wyszukiwarka:
Serwisy tematyczne Archnews
Spis serwisów tematycznych Archnews >>
Tanie i łatwe kredyty
- kredyty dla zadłużonych
- kredyty bez BIK
- kredyty na spłatę komornika
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Nowe urządzenia audio Axis: głośniki z wyświetlaczem i zaawansowana analityka dźwięku
Axis Communications rozszerza portfolio rozwiązań audio o dwa innowacyjne rozwiązania: sieciowe głośniki z wbudowanym wyświetlaczem oraz inteligentną analizę dźwięku opartą na sztucznej inteligencji – AXIS Sound Detection – Audio Analytics.
Start kampanii MediaMarkt "Back to School/Deal2025" - odważnie, autentycznie, w rytmie Gen Z
MediaMarkt rozpoczyna nową kampanię „Back to School/Deal 2025”, wchodząc w najgorętszy okres sprzedażowy drugiej połowy roku.
Premiera Cecotec Twist&Ice 2600. Mrożone napoje slushie w domowym zaciszu
Cecotec Twist&Ice 2600 to kompaktowe urządzenie do przygotowywania mrożonych napojów typu slushie. Sześć trybów pracy umożliwia przygotowanie również kawy frappé czy drinków. Posiada wbudowany kompresor chłodzący i moc 220 W, a wykonanie deseru możliwe jest nawet w 15 minut.
Najczęściej czytane artykuły:
Nowe urządzenia audio Axis: głośniki z wyświetlaczem i zaawansowana analityka dźwięku
Axis Communications rozszerza portfolio rozwiązań audio o dwa innowacyjne rozwiązania: sieciowe głośniki z wbudowanym wyświetlaczem oraz inteligentną analizę dźwięku opartą na sztucznej inteligencji – AXIS Sound Detection – Audio Analytics.
Start kampanii MediaMarkt "Back to School/Deal2025" - odważnie, autentycznie, w rytmie Gen Z
MediaMarkt rozpoczyna nową kampanię „Back to School/Deal 2025”, wchodząc w najgorętszy okres sprzedażowy drugiej połowy roku.