MediaMarkt po raz kolejny wyłonił sklepy z najlepszą obsługą!
Pod koniec stycznia aż trzy markety MediaMarkt - zlokalizowane w Warszawie, Tychach oraz w Gdyni - zostały wyróżnione prestiżową statuetką Golden M. To nagroda, którą sieć, w ramach wewnętrznego programu, przyznaje tym spośród swoich marketów, które odznaczyły się najwyższym poziomem obsługi klienta
To już czwarta edycja konkursu Golden M, którego finał odbył się 26 stycznia w warszawskiej centrali firmy MediaMarkt. Podczas gali, na której obecni byli przedstawiciele sklepów wyróżnionych we wszystkich edycjach, rozdano statuetki. Trafiły one do dyrektorów trzech marketów, które klienci ocenili najlepiej pod względem obsługi kupujących oraz atrakcyjności:
· MediaMarkt Warszawa III (Aleja Krakowska)
· MediaMarkt Gdynia I (ul. Kcyńska)
· MediaMarkt Tychy (ul. Towarowa)
- Do trzech razy sztuka! To już trzeci raz, kiedy udało nam się zakwalifikować do programu, a teraz wreszcie możemy cieszyć się zasłużonym wyróżnieniem. Zdobycie Golden M było naszą świadomą pracą, wysiłkiem, który włożyliśmy w co miesięczną realizację wyznaczonych celów. Nie byłoby tego wyniku, gdyby nie doskonała obsługa klienta, o którą na co dzień dba nasza ekipa. Tworzyliśmy i tworzymy zespół ludzi, pomagający sobie wzajemnie i przede wszystkim opiekujący się naszymi klientami. Walczyliśmy o każdą pozytywną opinię, zadowolenie i uśmiech na twarzach naszych klientów. Chciałabym skierować serdeczne podziękowania do wszystkich pracowników sklepu – bez zaangażowania was wszystkich nie byłoby tej nagrody! – powiedziała podczas gali Golden M Agnieszka Wódka, dyrektor MediaMarkt Warszawa Aleja Krakowska.
Niełatwe zadanie
Pierwsza edycja programu odbyła się w 2021 roku. Od tej pory markety konkurują o miano złotego sklepu, stale doskonaląc swój poziom obsługi klienta, czy organizując w swoich lokalizacjach ciekawe wydarzenia dla odwiedzających. Dotychczas nagrodę za wybitnie wysoki poziom obsługi klienta otrzymało już 15 marketów.
A zdobycie statuetki Golden M wcale nie jest łatwe! Aby otrzymać miano złotego marketu, należy spełnić szereg ściśle określonych warunków. Są to chociażby badania opinii klientów o sklepach, odpowiednio wysokie oceny marketów w Google czy ilość eventów przygotowanych dla klientów przez każdą z placówek. Ogromnie istotne jest zaangażowanie własne wszystkich pracowników w walkę o nagrodę najlepiej ocenianego marketu.
Ale nie tylko w zwycięskich lokalizacjach obsługa klienta jest na najwyższym poziomie. Wszyscy pracownicy sklepów MediaMarkt mają jedną wspólną cechę - pasję do technologii…i klientów! Właśnie to sprawia, że konkurs ten wcale nie jest łatwy, ponieważ wszyscy pracownicy sieci codziennie starają się zmieniać świat sprzedaży elektroniki użytkowej, stawiając czoła każdemu napotkanemu wyzwaniu.
- Sercem tego sklepu są ludzie. To dzięki naszemu zgranemu zespołowi klienci są zawsze zadowoleni i wychodzą od nas z uśmiechem na twarzy. Nasz klient nie czułby się tak dobrze w tym miejscu, gdybyśmy my się tak nie czuli. Praca z wami to prawdziwa przyjemność, dlatego bardzo dziękuję za wasze zaangażowanie i energię do działania - powiedziała podczas gali Golden M Aneta Garasimowicz, dyrektor MediaMarkt Tychy.
Nie tylko sklepy, ale cała grupa MediaMarktSaturn jest jednym zgranym teamem, któremu zależy na rozwoju, dobrej atmosferze i dzieleniu się z innymi pasją do technologii! Sieć wspólnie pracuje nad ciągłym tworzeniem najlepszych doświadczeń zakupowych, chcąc pozytywnie oddziaływać na nastroje swoich klientów i dawać radość z użytkowania nowych technologii.
- Do konkursu kwalifikowaliśmy się trzykrotnie, aż w końcu mimo dużej konkurencji się udało! Cały czas pracujemy nad tym, co można jeszcze poprawić, sukcesywnie eliminując błędy, które zauważamy. W ten sposób dążymy do doskonałości. Czujemy, że nasi klienci podzielają naszą radość, którą czerpiemy z pracy w naszym fantastycznym zespole. Dziękuję całej ekipie z MediaMarkt Gdynia za wspólny wkład w ten sukces! - powiedział podczas gali Golden M Bartosz Łączyński, dyrektor MediaMarkt Gdynia I.
Wysoki poziom bez względu na wszystko
Tytuł „złotego marketu” przysługuje każdemu z nagrodzonych sklepów przez rok. Jednak jak mówią przedstawiciele sklepów, które zostały nagrodzone podczas poprzedniej gali pół roku temu, nie ma to wielkiego znaczenia – złote ekipy nie zamierzają bowiem porzucać swoich standardów!
- Nie ma dobrego poziomu sprzedaży bez dobrej obsługi klienta. Sercem każdego sklepu, dzięki któremu obsługa ta stoi na wysokim poziomie, są właśnie nasi pracownicy. Jestem dumny, że pracownicy MediaMarkt są nie tylko profesjonalistami w swoich dziedzinach, ale również pełnią rolę prawdziwych ambasadorów marki – powiedział Daniel Mikołajczyk, Dyrektor Zarządzający MediaMarkt Saturn Polska, podczas gali Golden M.
Dla MediaMarkt ważna jest nie tylko dbałość o jak najwyższą obsługę klienta, ale również o samych pracowników. Nie ma bowiem pozytywnego doświadczenia klienta bez zgranego i zadowolonego z pracy zespołu. Pracownicy każdego ze sklepów sieci to nie tylko sprzedawcy, ale profesjonalni doradcy, którzy pomogą klientowi wybrać najlepszy dla niego produkt lub usługę. Zabezpieczenie ekranu folią ochronną, konfiguracja komputera lub tabletu, sprzedaż ubezpieczenia – to tylko niektóre z nich. Udając się po zakup sprzętu elektronicznego, warto wybrać sklep, w którym z pewnością zostaniemy obsłużeni z najwyższą jakością.
Nadesłał:
KD
|