2013-11-05
Powierzchnie świetlne, przekazujące ciekawe treści informacyjne z dodatkiem reklam i ofert handlowych. Każdy z nas spotkał się już z telebimami, rozświetlającymi ulice i kojarzącymi się z coraz to bardziej zaawansowaną kulturą informacyjną, będącą znakiem XXI wieku.
Jeszcze do niedawna, przed 2000 rokiem telebimy kojarzyły nam się z kulturą zachodu czy też egzotyczną Japonią, bajecznymi krajami z rozwiniętą technologią.
W czasach PRLu, nikt by nie pomyślał, że u nas również ulice zostaną oczarowane blaskiem wychodzącym z ekranów LED i zaspokoją zmysły wyczulonego przechodnia. Wszyscy spodziewali się, że są to jedynie mrzonki science-fiction, które można oglądać w filmach takich jak Łowca Androidów z Harrisonem Fordem. Jednak sen stał się rzeczywistością, a my możemy delektować się jasnością goszczącą na naszych ulicach.
Telebimy są nośnikiem XXI wieku. Dzięki nim można docenić wartość postępu technologicznego i zaobserwować zmiany, jakie zaszły w naszej kulturze, społeczeństwie i otwartości na nowe produkty.
Najlepszym przykładem jest możliwość z bliska oglądania koncertów czy różnych wydarzeń kulturalnych, wcale nie musząc znajdować się w okolicach sceny, gdzie panuje ogromne natłoczenie osób i brak swobodnego nabrania powietrza. Dla osób, które odczuwają dyskomfort przebywając w tłumie, właśnie telebimy stanowią najlepsze rozwiązanie. Mogą one spokojnie usiąść z dala od chmary ludzi i pomyślnie delektować się muzyką na żywo. Bo właśnie taką możliwość zapewniają duże ekrany diodowe, przystosowane idealnie do wielkich wydarzeń kulturalnych, zapewniające odbiór i widok sceny bez zbędnego stresu.
Kolejnym aspektem, w jakim telebimy wiodą prym, jest reklama. W sposób oczywisty ruchome obrazy w sposób łatwy i bardziej dostępny, przyciągają uwagę widza. Natomiast informację, którą producent czy wykonawca chce przekazać, można w sposób ciekawy i bardzo interesujący przedstawić, dzięki nieograniczonej gamie możliwości prezentowania danego produktu.
Nie istnieją żadne granice, jeżeli chodzi o ruch czy nagromadzenie informacji. Im bardziej wyrafinowana i nowoczesna forma przekazu, tym lepiej, gdyż w ten sposób przyciągnie większą liczbę odbiorców i lepiej spełni swoje zadanie.
Dzięki ekranom wielkoformatowym nawet reklama najmniejszego produktu stanie się wielka i doniosła. Pozostawi swój ślad na oczach widzów i zachęci do korzystania z oferty.
Poprzez możliwość wyświetlania podczas nasłonecznienia, telebimy wygrywają z tradycyjną reklamą, która już dawno straciła swoja moc i wydźwięk. Nie jest już tak widoczna, gdy odbiorca na każdym korku spotyka się z kolejną podobną formą prezentacji produktu, która niczym nie wyróżnia się na tle innych ofert. Dlatego tak ważne jest zwrócenie jego uwagi i pozwolenia mu na chwilę odpocząć podczas zakupów czy jazdy samochodem, by rozkoszował się szybko i ciekawie zmieniającym obrazem.
Jednak telebimy mogą również stanowić problem dla współczesnego świata. Wiele mówi się o zanieczyszczaniu światłem czy oślepianiu kierowców, co może skutkować niebezpiecznymi wypadkami, zagrażającymi życiu.
Z tego powodu tak ważne jest odpowiednie dobranie firmy, zajmującej się telebimami, która nie tylko liczy na korzyści finansowe, ale również bierze pod uwagę bezpieczeństwo.
Telebimy powinny spełniać rygorystyczne normy światowe i europejskie. Wtedy będziemy mieli pewność ich jakości i niezawodności. Przy tym nie powinno się brać pod uwagę jedynie ceny powierzchni reklamowej czy wynajęcia ekranu LED w celach kulturalnych, lecz również przede wszystkim chodzi o bezpieczeństwo, które zagwarantuje nam sprawdzona i zaufana firma.
Telebimy są nośnikiem naszych czasów. Patrząc na nie, widzimy w jakim stopniu zmienił się nasz obraz świata i w jaki sposób ukształtowana została nasza kultura, stająca się coraz bardziej nowoczesna, rozwinięta i technologiczna.
Telebimy rozwinęły w nas możliwość patrzenia w dal i wewnętrznej potrzeby dostrzegania niezwykłego rozwoju, który z każdym dniem się coraz bardziej potęguje. Natomiast marzenia science-fiction stają się na naszych oczach rzeczywistością. Dlatego tak ważne jest, aby zapewnić przyszłość inteligentnym i ciekawym reklamom, rozbudzającym zmysły każdego z nas, przy okazji dbając o bezpieczeństwo nasze i naszych bliskich.
Źródło: Flexvision - telebimy
Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są
przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich
prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.